این پیام آخرین من است

پیام من که در عین بهار ، اعتراف سبز باغ کلاسم را


می شنوم که همراه با رفتن فصل گل سال تحصیلی


نیز به پایان می رسد  و می بایست با غنچه های تازه


شکفته ی کلاسم وداع کنم وآن هارابرای پرورشی 


بهتر به دست باغبانی دیگر بسپارم چاره ای نیست

 

 هر چند برایم بسیار دشوار است جدایی از دلبندانم


ولی به خود می گوییمهمان گونه که باز بهار از راه



می رسد وبوی گلهای وحشی دوباره دشت راپر



می کند وکوه و صحرا و باغ از عطر بهار پر می شود .


باز می رسدکه((مهر)) نیز بیاید وشمیم عطر و



گلابتان در فضای مدرسه بپیچد و من از دورشاهد رشد


ساقه های سبزتان و به بار نشستن شکوفه های


معطرتان باشم .

 

 همیشه ودر هر کجا که باشم همواره خاطرتان


برایم عزیز است .

 

بدانید که سلامتی و موفقیت روز افزون شما



فرزندان عزیز آرزوی من است.

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.